Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

 

Kan iedereen verfbestellen bij Profiverf.nl

Bij Profiverf.nl kunt u zowel zakelijk als particulier verf en non paint producten bij ons bestellen.

 

Leveren jullie binnen 24 uur

Onze voorraad komt direct vanaf de groothandel. Alle bestellingen voor 15:00 uur ontvangen, gaan nog dezelfde dag op transport. Met uitzondering van speciaal producten. Deze zijn afhankelijk van onze voorraad.

 

Waar komen jullie producten vandaan?

Onze producten worden vanuit de groothandel direct aan de consument en bedrijf verkocht. De echtheid van onze producten is dus gewaarborgd.  Wij verkopen geen overjarige producten.

 

Op welke manier kan ik betalen bij Profiverf.nl?

U kunt ons betalen via iDEAL of door een overboeking

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden binnen Nederland rekenen wij € 5,95 per bestelling, ongeacht de hoeveelheid en omvang. Ook als de bestelling uit meerdere pakketten bestaat betaalt u 1 maal verzendkosten. Bij orders van boven de € 75,- vervallen de verzendkosten.

 

Ik kan een product niet vinden in jullie webwinkel

Mocht u een product niet in onze productenlijst zien staan neem dan contact met ons op middels het contactformulier.

 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt

Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt in stevige kartonnen dozen. Alle blikken en
emmers worden op een speciale manier verpakt en kunnen tegen een stootje. Bij
grote orders kan het voorkomen dat u meerdere pakketten aangeboden krijgt

 

Hoe werkt het bezorgen

Wij bezorgen met Post.nl of eigen vervoer en voor grote orders via onze
transporteur

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling aangeboden wordt?

U ontvangt dan een niet thuis bericht in de brievenbus. Als u daar niet op reageert zal het de eerst volgende dag (met uitzondering van zondag) nog een keer aangeboden worden. Nadat het pakket 3 maal aangeboden is kunt u het afhalen bij een afhaal punt bij u in de buurt. U ontvangt hier ook bericht van.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW

Al onze website prijzen zijn incl. BTW maar excl. transportkosten

 

Hoe kan ik een klacht indienen?
- Mocht u een klacht willen indienen, dan is dit mogelijk via ons contactformulier.

 

Hoe snel word mijn contactformulier beantwoord?
- De contactformulieren worden binnen 24 uur beantwoord

 

 

Retour

 

Hoe werkt het retourneren?

Voor veel artikelen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen. Zend bij uw retour altijd een kopie factuur en uw rekening nummer. De retourkosten zijn voor rekening van de koper. Neem voor het retourneren contact ons op.

 

Kan alles retour?

Nee. Producten die speciaal voor u op kleur gemaakt zijn en producten die speciaal op aanvraag geleverd zijn, nemen wij niet retour.